fredag, juli 16, 2010

Kongsberg fredag før middag.


I går var det for det meste overskya og regn, men det letta utpå ettermiddagen. Vi heldt oss for det meste inne og kvilte etter reisa. I dag er veret lettare; det er delvis sol og litt vind.Det er ikkje varmt, men temperaturen er behagelig.
Vi kjem nok til å ta oss ein tur inn til byen på sikt, men har ingen eksakte planar.
Eivind og eg har lese ut den tjukke boka om Tigeren og bjørnen,men Vebjørn er meir oppteken av eit elektronisk spel som eg ikkje forstår meg på. Minstemann, Ingar, er mest interessert i mat.
Det ser forresten ut til at det blir mallwalking day i dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...