tirsdag, juni 22, 2010

Vermelding 22.juni 2010



Klokka er 12.15.Temperaturen er +15 grader C , og det er iskald skoddevind, så det er ikkje kjekt å vere ute for dei som ikkje jobbar. I går var det eit snev av sommar, så vi begynte å bli litt optimistiske, i dag er det ikkje håp.............
Nils har vore nedover til frisør, og så har han plenen og fisken å styre med, så han held heten.Eg må visst halde meg inne.Nils har godt selskap av måsar, kråker, kattar etc. når han styrer med fisk. Ikkje alle er like begeistra for at han matar fuglar og dyr.
I dag gratulerer vi Øystein som fyller 48 år. Bildet er frå 2004 på Kongsberg. Det er nevøen Eivind som held han med selskap i sandkassa - eller var det omvendt?
Ha ein fin dag Øystein ! Håper på eit stort familietreff anten her eller der når alle har fått ferie.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...