torsdag, juni 10, 2010

Vermelding 10.juni 2010





Klokka er snart 12.00. Temperaturen nærmar seg + 20 grader og det er sol og nydelig ver ute. Vi var tidlig oppe i dag sidan vi skulle til Volda. Eg hadde time på røntgen klokka 10.10, men skulle møte opp eit kvarter før. Eg var som vanlig ute i god tid, og fekk knapt sett meg ned på venterommet. Klokka 9.55 var eg komen ut att frå sjukehuset. Der vart eg gåande å vente på Nils som besøkte Harald. Det var så fint der borte at eg vart gåande å fotografere. Til sist sette eg meg på ein benk og fekk selskap av ein hyggelig utlending - truleg frå Balkan (det var ein røykebenk-men den stod så fint i sola).Vi hadde ein hyggelig prat. Etterpå var vi innom det store kjøpesenteret, der eg kjøpte gave til Margrete på sportsbutikken, mens Nils kika på fiskeutstyr. Den sportsbutikken har alt mulig når det gjeld klede, og jammen hadde dei kart også.
På vegen heim stakk vi innom Tilseth planteutsal, men der var det ingen ting som frista.
Klokka 17 skal Nils ut og fiske, han har invitert ein irakar som han kjenner til å vere med.

2 kommentarer:

arieldog sa...

Veldig fine krukker! Og så vart eg litt spent på kva de kjøpte til Margrete... :)

Besta sa...

Ja, det stod vel bortimot i klartekst?
Vi kjøpte IKKJE klede......

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...