tirsdag, mai 25, 2010

Vermelding 25.mai 2010

 Klokka er 11.30.Temperaturen + 10 grader C,det er delvis skya, men også sol.
Då vi stod opp i dag var det kaldt og vått,skodda låg langt ned i fjellsida og under skodda låg snøen.
No har det letta litt og det ser ut til å bli ein bra dag.
I dag tidleg var det to dompap-par i plommetreet, prøvde å ta bilde med zoom gjennom vinduet for ikkje å skremme dei vekk.Det vart sjølvsat ikkje heilt vellykka.



Slik ser det ut i beddet ved garasjen no. Dei rosa-raude tulipanane planta vi sist haust, så har vi planta stemors og margeritt.Dessutan kjem staudene etter kvart. Det heile er nokså planlaust, komponert etter innfallsmetoden.
No skal vi nedover og handle litt, og eg skal på biblioteket. Håper dei har fått inn nye lydbøker. Eg står på venteliste for Knausgaard.


1 kommentar:

solveig sa...

Reknar med at det kjem arbeidskarar på bloggen snart!

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...