onsdag, mai 26, 2010

Bok nr.28 - 2010: Tordengudens sønn

Eg har lese nesten alle Paasilinna sine bøker, og eg har likt dei veldig godt. Dei er alle i nokonlunde samme sjanger; samfunnsskildring/kritikk skildra med ein heilt fantastisk humor. De kan forstørre opp bildet og lese kva denne boka handlar om.

Når eg ikkje likar denne boka så godt som dei andre, kan det ha mange grunnar.
1.Eg har brukt for lang tid på boka. Har "dotte ut" / sovna for ofte, og dermed spola og lese om att for ofte.Dessutan har eg lese ei anna bok parallelt.Rett ut sagt, ikkje konsentrert meg godt nok.
2. Eg begynner å bli lei sjangeren?
3. Eller kanskje denne boka rett og slett ikkje er så bra som dei andre. Eg har ei kjensle av at den er for overtydelig.
Det er berre å lese boka sjølv, og gjere seg opp si eiga meining.Dette er mi.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...