onsdag, mai 12, 2010

Bok nr.25 - 2010: Gutten i kofferten.

Denne boka var litt forvirrande til å begynne med, her er så mange personar og parallellhandlingar.Noko skjer i Danmark og noko i Litauen.Men det går ikkje så lang tid før ein har oversikt.Kva boka handlar om kan de lese på omslaget.Boka er periodevis veldig spennande, men så stoppar det liksom opp ei stund, før handlinga går vidare.Vi får bakgrunnsinformasjon om dei fleste involverte, noko som sikkert er gjort for å forklare kvifor dei handlar som dei gjer. Og eg irriterer meg over at dei ikkje involverer politiet, men skal ordne opp sjølve.Boka er på 8 CD-ar, ei passelig lengde for ei slik bok. Boka er grei nok, men eg har lese så mange liknande bøker, og dette er ikkje den beste. Eg likar ikkje når det blir for mange drap!!!!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...