onsdag, mai 12, 2010

Vermelding 12.mai 2010

Klokka er 12.40, temperaturen er + 9 grader C, og det er overskya opphaldsver.Det einaste som skjer i heile gata har eg inntrykk av, er at naboen legg på ny bordkledning under stoveglasa.Det er stilt og rolig over alt.
Kan hugse at for mange år sidan var det somme år det var vanskelig å finne utsprotta bjørk til 17. mai, men i år er ikkje skogen mykje grøn. Dette er veldig uvant no når vi i mange år har hatt milde vintrar og tidlege vårar.
Eg har gått i fleire dagar og vore "forkjøla", men i dag er eg plutselig ikkje forkjøla lenger. Begynner å lure på om det kan vere allergi.
Vi må ha oss ein liten handletur i dag også, for eine stemorsblomsten i eine kassa døde og må ha ein avløysar, og så har eg nokre andre småærend.
Ønsker alle blogglesarane ei god langhelg. For oss pensjonistane blir det ikkje så stort avbrekk frå det vanlige.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...