onsdag, mars 24, 2010

Vermelding 24.mars 2010.

Klokka er 12.30.Temperaturen er + 11grader og sola skin og fuglane syng. Stort finare kan det vel ikkje bli på denne årstida?
Nils har vore og klipt seg, og no driv han og spadar fram diverse buskar og tre, og jobbar med å få snøen til å smelte fortare.
Eg har støvsuga det meste av huset, og så har eg laga ein liten porsjon fiskekaker.
Når eg lagar små porsjonar, brukar eg foodprosessoren, og det går fort og greitt.
Eg synest det er best å lage fiskekaker etter kvart, så slepp ein å fryse dei. Men det er klart at har ein mykje fisk, må ein ta ein liten dugnad.Eg brukar ei heilt vanlig skulekjøkkenoppskrift på fiskekaker, men kunne gått tenkt meg ein variasjon. Så viss nokon har ei fabelaktig oppskrift, så tek eg imot den med takk. Siste par gongane har eg brukt CEMO fiskekrydder i fiskekakene utan at det har skada dei.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...