tirsdag, mars 23, 2010



Som eit lite apropos til det eg skreiv på Vermeldinga, og for å vise at eg no har fått taket på den nye skanneren ,legg eg dette klippet frå Møre-Nytt inn på bloggen.

2 kommentarer:

Bjørg sa...

No har eg høyrt på musikken, alle tre platene. Og det var kjempekoseleg!
Og så har du eit nytt bilete over. Nydelege barnebarn!

Besta sa...

Må berre opplyse at guten heilt til venstre ikkje er MITT barnebarn, men søskenbarnet til ungane på Hareid.

Dagbok 2026: 26-juni

 Klokka er no 22. 15 . Ute er det overskya og skodde og temperaturen er +14 graderC, ikkje mykje sol her nei. Eg har vore inne det meste av ...