lørdag, januar 30, 2010

Vermelding 30.januar 2010

Det snør og det snør, og det vil ingen ende ta. Nils meiner det har kome 30 nye centimeter sidan i går kveld.
Held det fram slik, må ein snart til å mòke tak, og det er jammen lenge sidan sist ...........
Vi skal til Hareid i dag, så vi får håpe det lettar litt, elles kjem vi oss ikkje inn på tunet i kveld.
Temperaturen no klokka 11.30 er minus 2 grader C.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 22.juni

Desse blomstrane heiter storkenebb, så vidt eg veit, dei veks også vilt, men denne er kjøpt, eg fekk den av ei som budde her i gata før. Den...