tirsdag, januar 26, 2010

Vermelding 26.januar 2010.


I dag klokka 13.00 er temperaturen + 1 grad C.
Det er lett snøver.
Vi ventar Margrete og ungane på besøk etter skuletid.

1 kommentar:

solveig sa...

Her er det pluss tre no, og vi lurer på om det vert storm?

Dagbok 2026: 22.juni

Klokka er no 18.53, og temperaturen ute er +18 grader. Det har ikkje vore så fint i dag, regna litt har det også gjort. Eg prøvde å jobbe li...