I dag klokka 13.00 er temperaturen + 1 grad C.
Det er lett snøver.
Vi ventar Margrete og ungane på besøk etter skuletid.
Klokka er no 18.53, og temperaturen ute er +18 grader. Det har ikkje vore så fint i dag, regna litt har det også gjort. Eg prøvde å jobbe li...
1 kommentar:
Her er det pluss tre no, og vi lurer på om det vert storm?
Legg inn en kommentar