Her er det pluss tre no, og vi lurer på om det vert storm?
Legg inn en kommentar
Naboen klipte plenen min før helga Klokka er no 18.08,det er opphaldsver, men eg har ikkje vore ute i dag,...
1 kommentar:
Her er det pluss tre no, og vi lurer på om det vert storm?
Legg inn en kommentar