mandag, januar 25, 2010

Vermelding 25.januar 2010.


I dag klokka 12.00 var det + 1 grad C. Det har kome noko nysnø av tvilsom kvalitet, med andre ord nesten slaps.Vi ønsker oss klårver og (litt) kulde igjen slik at vi får nyte godt av sola. Men så mykje finever som vi har hatt i vinter er det vel for mykje å håpe på.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 21.juni

                                 Naboen klipte plenen min før helga  Klokka er no 18.08,det er opphaldsver, men eg har ikkje vore ute i dag,...