søndag, april 05, 2009

Palmesundag i nr.7.


Skuff-ande "påske-ver" i dag, så eg er glad for at eg var så mykje ute i går. Nils hadde mykje fisk som han måtte ta seg av i dag, og det vart "Søndagssei" til middag.Det er min litt spesielle vri på seibiff, med litt for mange kaloriar. Men godt!! Etter middag las eg litt i boka mi, hekla ei oldemorsrute eller to, men fann ut at det var betre å strikke lestar likevel.Begynte å gå litt på tomgang, men så fann eg ut at vi like godt kunne lage fiskekaker i dag som i morgon, sidan Nils alt hadde mele opp fisken på handkvern.Og på ei lita stund hadde vi laga ca 70 fiskekaker. Meir er det ikkje vits å lage i gongen, då blir dei for gamle i frysaren.
Så vil eg nytte høvet til å ønske alle bloggvennane mine fortsatt
God påske.

4 kommentarer:

solveig sa...

Det ser godt ut!
Eg har også lurt meg til innandars arbeid i dag. Eg har så lyst å vere ute og jobbe på kvardagane!

Bjørg sa...

Så flotte fiskekaker, du!
God påske til deg og Nils!

Trulte sa...

Nå fikk jeg lyst til å lage seikaker. (jeg lager mine med fløte og ofte litt gressløk, de er også namnam,"

Hildegard sa...

Nam - nam. Dette såg godt ut! Kjekt å gjere noko fornuftig inne når det er styggever ute.
Eidabesta

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...