torsdag, april 16, 2009

Havsnaud?

Som de ser av bildet, er båten komen heim att på tunet enda det langt frå er slutt på fiske-sesongen.
Tysdags kveld skulle Nils ut og sette garn,men etter ei stund ringde han frå Raudøya. Han hadde fått motorstopp, men heldigvis var han ikkje langt til havs, så han klarte å ro seg bort til brygga på Raudøya. Der måtte han vente til det stilna litt, og så prøve å ro inn att i hamna.(Her inne var det heilt stilt).Eg spurde om eg skulle sende hjelpekorpset, men han ville greie seg sjølv. Og han var ganske stolt då han kom heim ei stund seinare, gjennomvåt av sveitte, fordi han hadde greidd roturen.Rettnok er det ikkje langt frå Raudøya og inn i hamna, men så er det heller ingen færing han har.I går var han ut og henta heim båten, og no har han reparert motoren. Eg er ikkje heilt sikker på om det var olje/bensinblandinga som var feil, eller om det var kondens.Sidan det er nordavind og dårleg fiskever, blir det kanskje nokre dagar før båten kjem på sjøen att.

4 kommentarer:

arieldog sa...

Roing er sikkert god trim, men det kan no gjerne vere mindre dramatisk. La oss håpe motoren er i orden!

solveig sa...

Eg seier berre: Redningsvest og mobil. Bra han er så sterk til å ro.

Besta sa...

Ja, han vart om lag ti år yngre i eigne auge etter den roinga. Skikkelig opptur, med andre ord.

Hildegard sa...

Roing skal vere god trim, men sjølvsagt ikkje så kjekt når det er ein "ufrivilleg" øvelse. Godt det gjekk bra utan større dramatikk.
Eidabesta

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...