onsdag, april 01, 2009

Bok nummer 21.

No har eg lese den 9.og siste CDen av denne boka.
På CD nummer 3 var eg overbevist om kven "skurken" var - noko som ikkje var særlig vanskelig å komme fram til. Så når det står i diverse kritikkar at dette er ei veldig spennande bok, er eg ikkje samd i det.
Men boka har andre kvalitetar.
Sidan handlinga er lagd til Paris og forfattaren skildrar byen, menneska og ikkje minst maten på ein framifrå måte, blir boka underhaldande og lærerik på mange måtar.
Spesielt er det også at "heltinna" Orla Os kjem frå Melbu i Vesterålen,men bur og arbeider i Paris. DET er ein litt spesiell vri.
Les gjerne kritikkar på nettet eller les boka!

2 kommentarer:

Hildegard sa...

Fin påskeblogg. I dag var Kristine og eg på det nye biblioteket og lånte barne-filmar/-bøker og krim til påske. Fekk lyst å prøve ein "ny" forfattar, P.D. James, ho som bl.a. har skrive bøkene om Adam Dalgliesh.
Eidabesta

Besta sa...

Eg har lese bøker av PD James. Dei er ganske bra!
Elles begynner eg å bli nokså lei krim, men krimbøker passar å lese som lydbok, så det er mange av dei.

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...