mandag, mars 23, 2009

Gratulerer med 16-årsdagen!











I dag vil vi gratulere den supre, snille, aktive og flinke jenta Ingeborg med dagen. Eg kunne ha skrive side opp og side ned om alle minna vi har frå du var lita og seinare.Og eg kunne ha scanna 1000 bilde, men der kom mor di meg i forkjøpet.Då du var bitte lita, var du mykje her hos oss, og vi stelte mykje med deg.Du var så blid og fornøgd berre du var boren rundt, eller fekk sitte eller ligge på eit fang. Hugsar at morfar og eg gikk tur med deg. Han bar deg, og eg trilla vogna.Bilda eg har valt å scanne er herfrå Ørsta med unntak av bildet der du har på deg det kvite "hentesettet" eg strikka til deg.Det nedste bildet er teke 25.november 2000, på farfaren sin 60-årsdag. Sjekk bakgrunnen.Bilde nr.2 er frå den første julafta di.
Hjertelig til lykke med dagen og alle dagane framover.

3 kommentarer:

arieldog sa...

Koselege bilete og vakre ord!

Hildegard sa...

Vi vil også gratulere Ingeborg.
Eidabesta

Ingeborg sa...

Tusen takk for nydeleg gratulasjonshelsing! Fekk forresten meldiga også, tusen takk ! Eg har mange minner av dykk og som eg kunne skrive 100 000 side om. Kan no gjer de på laurdag ej Mormor :D

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...