onsdag, februar 18, 2009

Bok nummer 12. Svart humor?

Når det er snakk om svart humor tenkjer eg først og fremst FINSK.Og den humoren diggar eg! No har eg nettopp lese ut denne danske boka, og er sterkt i tvil om kva eg eigentlig meiner om den.Det er ei ganske trist historie i grunnen, om ein familie som på ingen måte fungerer normalt.Det "morosame" med boka er at fortel-jaren er den 11 år gamle guten i familien, som forstår det som skjer på sin måte.Men det funkar ikkje heilt, guten blir ikkje truverdig for meg. Likevel har boka ein viss sjarm, og så er ho litt annaleis-ikkje A4 akkurat.

Eg har lese mange bøker i det siste, men dei har vore relativt korte.Dessutan har skuldra slått seg vrang igjen;eg måtta gi opp både det eine og det andre prosjektet, så då blir det meir lesing.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...