søndag, januar 25, 2009

Bok nr.5.

No har eg lese ferdig enda ei bok, også denne ein slags krim, men veldig original. Boka vert lesen i ein slags humoristisk/sarkastisk stil og det trur eg er rett.Helten, Fredrik, er ein slags McGyver-type som alltid finn ein utveg i dei håplause situasjonane han hamnar i.
I tillegg til krim-gåta får vi undervisning i tilverking av vin og blir kjende med mangfoldige franske vinmerke -kanskje noko for vinklubben i Kilsfjorden? Sidan Fredrik har dechiffrering av urspråk som hobby,får vi også eit innblikk i den minoiske kulturen på Kreta.Så dette er altså ei "lærerik" bok !
Eg har ikkje skrive noko om treffet på Hareid i går, så der får de ty til innlegga frå Solveig og Margrete.Eg hadde kamera med meg, men det var liksom nok knipsing.Ein koselig dag hadde vi i alle fall.

3 kommentarer:

solveig sa...

Eg har lese tidlegare utgjevne bøker med kokken som detektiv. Eg har likt dei godt. Ein får/må vere med på eventyr.

arieldog sa...

Sikkert noko for mange av oss vinklubbdamer, ja! Skal hugse dette lesetipset!

Besta sa...

EVENTYR er rette ordet.Og det er litt herlig å berre gi seg ende over å vere med på leiken.Boka var på berre 6 CD-ar og lettlesen.

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...