lørdag, mars 01, 2008

Frå jul til påske

I dag var vi ein tur til Vik. Møtte Harald og Ruth, Gerd og Tor og vart ståande og prate både her og der.Eg hadde ikkje så mange ærend, men ville spandere eit par nye plantar i viduskarmen. Sidan det nærmar seg påske tenkte eg at eg like godt kunne kjøpe gule ildtoppar for dei står lenge og trivast bra her.Kjøpte dei rimelig på Coop. Sjelden eg kjøper gule blomster til meg sjølv, for sidan eg har bursdag rundt påsketid dei fleste år, plar eg få nok gule blomster då.Dei raude julestjernene går no for lut og kaldt vatn, men nektar å gi opp. Viss estetikarane blant dykk synest det ser nokså forferdelig ut med dei gule og raude blomstrane i lag, kan eg berolige dykk med at dei ikkje står slik plassert anna enn ved fotografering. I utepotta spirer løkane som eg fekk med Solveig sist helg, og dei veks fort.Sist eg var på Sissels blomster på Ørsta torg hadde dei så nydelige engelske pelargoniar; tenkte eg skulle kjøpe med ein til Solveig sidan vi skal dit ut i morgon. Men, dessverre Solveig, i dag hadde dei ikkje!!!!


2 kommentarer:

solveig sa...

Du er den i familien som har finast påskepynt t.o.m eit flott påskeservise!

Besta sa...

Ja, slik er det å ha fødselsdag i påsketider.Elles er no påskeserviset framme på stas heile året.

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...