fredag, februar 29, 2008

Flause!

Sidan Margrete blir beskylda av sine eigne born for å legge eit glansbilde av familien ut på bloggen, kan eg gå motsett veg for å få ein slags balanse.
I dag var eg nemlig skikkelig teit.
Som de kanskje hugsar vart mobilen min sist haust tappa av eit sveitsisk selskap som leverte div. tenester.
I dag fekk eg ei liknande melding på mobilen. Eg vart i harnisk, sletta meldinga utan å lese den, slo av mobilen og ringde Telenor !!!
Fekk etter ein del venting ein levande mann på tråden, la fram problemet og viste til det som hadde skjedd sist haust.
Då kunne han fortelje at det var dei (Telenor) som hadde sendt meg tilbod om å ta imot noko gratis musikk på mobilen. (Kva i all verda skal EG med det?) Eg bad sjølvsagt om orsaking,var flau, men måtte no le litt også!
Det er ikkje berre ungdommar som har mobil; dei burde kjenne sitt publikum!! Kanskje dei har sett meg på ei svarteliste no?

1 kommentar:

solveig sa...

Eg skal spekulere ut noko til i morgon, trur eg.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...