lørdag, desember 15, 2007

Ørsta bibliotek

I dag skal eg ein tur på biblioteket. Sende dei ein mail for eit par vekes tid sidan, der eg bad dei om å kjøpe inn Drageløperen og Tusen strålende soler på CD. For eit par dagar sidan ringde biblioteksjefen til meg, og sa at no var den første av desse komne, og ho hadde lagt den til side til meg. Den andre kjem nok seinare. Dei er veldig hjelpsomme når det gjeld å skaffe det eg spør etter, så i dag skal eg innom med ei konfekteske, hente Drageløperen og ønske dei God jul.
Sist eg var der fann eg to nye lydbøker .Det var krim! Av ein norsk forfattar som heiter Jan Mehlum. Eg har ikkje lese noko av han før, men han er BRA!!!!!!

2 kommentarer:

solveig sa...

Sikkert ikkje ofte dei får konfekt.
Det er intervju med Khaled Hosseini i Magasinet i dag. Han hadde gjeve dei 22 minutt på telefonen. Vi tek vare på det.

Besta sa...

Det var tilfeldigvis pensjonerte Eli Lannerholm som var på biblio i dag.Men ho lova å dele med hine. Det er no tanken bak som tel.
Dei fleste tek biblioteket som sjølvsagt og tenkjer ikkje over at det i grunnen er ein fantastisk institusjon. Og gratis.

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...