Eg skal lese desse etter Stieg Larson, viss eg får tak i dei. Helst vil eg lese noko anna innimellom krimbøkene.
Legg inn en kommentar
Desse blomstrane heiter storkenebb, så vidt eg veit, dei veks også vilt, men denne er kjøpt, eg fekk den av ei som budde her i gata før. Den...
1 kommentar:
Eg skal lese desse etter Stieg Larson, viss eg får tak i dei. Helst vil eg lese noko anna innimellom krimbøkene.
Legg inn en kommentar