lørdag, desember 15, 2007

Bra krim !

Lydbøker og strikketøy er ein fin kombinasjon!

1 kommentar:

solveig sa...

Eg skal lese desse etter Stieg Larson, viss eg får tak i dei. Helst vil eg lese noko anna innimellom krimbøkene.

Dagbok 2026: 22.juni

Desse blomstrane heiter storkenebb, så vidt eg veit, dei veks også vilt, men denne er kjøpt, eg fekk den av ei som budde her i gata før. Den...