mandag, desember 10, 2007

Krumkaker

I dag har eg steikt to porsjonar med krumkaker, ein til Margrete og ein til oss. Har brukt same oppskrifta i alle år(Den med "eggenes vekt")-og alltid vart dei vellykka. Inntil for to år sidan. Det er dei verste krumkaker eg nokon gong har sett eller smakt. Seige som bukkeskinn! Eg lova meg sjølv at eg aldri meir skulle lage slike kaker. Men så gikk det eit år og eg begynte å tenkje på at mamma alltid laga krumkaker med potetmjøl i, då vart dei liksom "sterkare". Eg fann ei oppskrift og det gjekk fint. Brukte den oppskrifta i år også.
Men kva gjer ein med julekaker som er mislykka eller av ein eller annan grunn ikkje vert etne????
Jau, det lærte eg av ei gammal kollega-veninne: Ein har dei i brøddeigen!!! Kjempelurt! For der er mykje godt i kakene!

2 kommentarer:

Elin sa...

Hugsar godt Amanda sine krumkaker, ja! Det er vel den same oppskrifta svigerinna di bruker? Dei er alltid ein suksess! (hint, hint...) eg får nok av kakebakst på jobb! Men dersom eg kjem over dei ferdigknekte paranetene, skal eg prøve den superoppskrifta di. Ha ein fin kveld!

Besta sa...

Ja, du må ha ferdigknekte!Eg prøvde ein gong utan. Grøss og gru!
Eg har ikkje mamma si krumkakeoppskrift, så viss nokon har den, så........
Mamma laga også nokre kaker som heitte Skriverfruer, så viss nokon har DEN oppskrifta ville eg gjerne hatt den. Det var dei beste kakene ungane våre fekk. Dengong!
Baking på skulekjøkkenet kan vere ein prøvelse, og så mange timar som DU har...............

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...