
Kvar gong Solveig er inne med bilde av Hareids-Melshornet, må eg komme med vårt. For dei med særs godt syn, vil eg gjere merksam på den lysande skrifta nokså langt nede i fjellsida. Vi med meir normalt syn, kan no forstørre bildet.
Desse blomstrane heiter storkenebb, så vidt eg veit, dei veks også vilt, men denne er kjøpt, eg fekk den av ei som budde her i gata før. Den...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar