tirsdag, desember 11, 2007

Melshornet i dag klokka 16.00


Kvar gong Solveig er inne med bilde av Hareids-Melshornet, må eg komme med vårt. For dei med særs godt syn, vil eg gjere merksam på den lysande skrifta nokså langt nede i fjellsida. Vi med meir normalt syn, kan no forstørre bildet.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 22.juni

Desse blomstrane heiter storkenebb, så vidt eg veit, dei veks også vilt, men denne er kjøpt, eg fekk den av ei som budde her i gata før. Den...