torsdag, november 08, 2007

Novembermørke.


No ønsker eg meg snø. Kvit og rein, som gjer det lyst og fint. Solveig og Håkon har vore her i ettermiddag og er på veg heim no. Margrete kom innom akkurat i det Solveig skulle fare, ho skulle på teater her i Ørsta. Likar ikkje å tenkje på at dei køyrer rundt i dette mørket; våt og svart asfalt som stel alt lys.
I går var eg på kafe og på shoppingrunde i lag med ei veninne som eg ikkje har treft på lenge.
Eg dyrkar framleis den dyre hobbyen min, som de forstår. I går vart det ny mobil til Nils, kombinert farsdags- og gjebursdagsgåve. Ny handveske til meg sjølv og julgardiner til kjøkkenet i kvitt og gull. (Håplaust med raude gardiner til lysegrøne vegger.)I dag var det halv pris på barneklede på Amfi, så Nils var ned og kjøpte jakke til Erlend som fyller 4 år den 24.november.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...