tirsdag, november 13, 2007

Den store fiskefangsten

Nils sette ut linene sine i dag tidleg og drog dei på ettermiddagen. Han fekk god fangst; sei,lange og brosme. Det var mest brosme.
Vi har hatt sol og fint ver i dag, men det har vore kaldt. I dag tidleg var det is på fjorden. Ikkje noko tjukt lag akkurat, men eit tydelig varsel om at vinteren er i kjømda.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 22.juni

Desse blomstrane heiter storkenebb, så vidt eg veit, dei veks også vilt, men denne er kjøpt, eg fekk den av ei som budde her i gata før. Den...