torsdag, oktober 04, 2007

Viktig opplysning: Eg har lagt inn to sider frå turen vår!

1 kommentar:

arieldog sa...

Har endeleg fått sett gjennom bloggen din! Kjekt at de endeleg fekk lufta dykk litt. Vi reiser til Kongsvinger utan særleg håp for bikkjene, men med eit sterkt ønske om å kome oss på tur. Skulle ønske vi skulle innom Kongsberg vi òg - ein møtest altfor sjeldan....

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...