søndag, september 09, 2007

Stem: Raud-grønt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Overskrifta er ikkje ei befaling, men ei oppmoding til alle lesarane mine om å halde seg på den "rette" sida i politikken. Hadde ikkje nemnt det her om ikkje Lappetausa hadde spurt om råd.
Grunnen til at Nils og eg held oss på venstresida i politikken er at vi er FOR gode offentlege tilbod i skule og helsevesen m.a. og MOT private konkurrerande ordningar. Dessutan har den raud-grøne regjeringa gitt meir pengar til kommunane, slik at dei no kan få utretta litt anna enn berre å skjere ned.
NB: Vi er ikkje imot private initiativ generelt !
Nils står som sagt høgt oppe på SV-lista, og eg trur han kjem inn denne gongen også.
Eg står visst nederst som såkalla "listefyll"-har ikkje sjekka.Eg er for gammal å gå aktivt inn i politikken, og godt er det!!! Men det er snart berre pensjonistar som kan ha tid og høve til å vere med på dei lange og seine møta i kommunestyret.

Elles vil eg opplyse om at Solveig har kasta seg på bloggebølga. Der kjem vi til å få meir tips om matlaging enn om handarbeid, trur eg.
www.ortentrovag.blogspot.com

I dag har Steffen, den nye leigebuaren, vore og kopla seg på breibandet. I same slengen rydda han litt opp på maskina mi som heldt på å kollapse. Kjekk gut!! Han kjem til å flytte inn så snart rørleggaren kjem og koplar på vatnet igjen. Han har vore her før og sett inn ny varmtvassbeholder.
Godt val!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tydeleg at du er engasjert. Håper du held fram med å skrive lesarinnlegg til avisene, send gjerne kopi til meg. Til orientering - eg kjem til å stemme ulikt på kommune- og fylkesting i år. Viktig å få inn Nordfjordingar i Fylkestinget, fleire kampsaker! Kjekt med fin morgon i dag. Bodil

Besta sa...

Trur de må ha betre ver enn oss. Her har vi ikkje sett verken fjell eller himmel på det eg kan hugse(Eg gløymer fort).
Listetoppen i SV er allereide på fylkestinget i Molde. Han har kutta ut jobben som lærar i ungdomsskulen og driv politikk på heiltid.Grunnen til at eg er engasjert er at eg så gjerne vil ha vekk den apekatten av ein Frp.-ordførar!!!Han blei valt direkte for 4 år sidan fordi heile Vartdal stemte på han!!!!!!

Elin sa...

Takk for rådet, Olaug! No har eg ca. halvannan time å bestemme meg på...hehe.
Elles så lurer eg på om du kan spørje ho engelsk-dottera di om det fins ein stad på internett der ein kan boltre seg med gode ord og uttrykk (idioms), har slik behov for å bli litt meir fiks her! Nokre er surmaga fordi eg skriv på engelsk, men eg har slik behov for å utvikle språket og for å kome i kontakt med andre kviltarar i andre verdensdelar! For ikkje å snakke om alt ein kan finne på netthandel...Godt val!

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...