lørdag, september 08, 2007

Seinkveld fredag.

I dag har det vore meir "puslearbeid" i kjellaren. Dei har sett handtak på skapdører og skuffer etc., noko som tok si tid fordi der ikkje var bora hol på førehand. No står det att å sette soklar under benkane og litt finpuss. Har ikkje heilt oversikta.
Eg var til lunsj hos ei "nabofrue" etter at eg hadde vaska til helga.
I morgon skal vi ta oss litt av Eirik som er på fotballskule i Volda.
Lars er i Stavanger på hundeutstilling, så Margrete er heime "åleine".
Hadde ein lang prat med Rasmus i dag, der nede har dei i alle fall betre ver enn vi har.
God helg til alle trufaste lesarar av bloggen min.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Viss du vil hekle Spidermanteppet, kan eg alltids omsette mønsteret for deg. Kjøkkenet blir flott!
God helg!
Hilde

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...