tirsdag, juli 09, 2024

Dagbok 2024 8.juli

Eg gjekk heimanfrå i solskin, men det kom regn etterpå.

 Det er seint og snart har alle funne senga si, men eg har litt igjen på sudokuen min.Rasmus og Wenche og gutane kom i dag på sein ettermiddag. Eg hadde gjort eit lite dagsverk med å førebu senger og mat. Men eg hadde også gått ein tur på Vernet.

Etter at vi hadde ete og sett på oppvaskmaskina fekk Rasmus jobben med å "reparere" oppvaskmaskina, og kom i land på eit vis. Men han har planar for morgondagen. Han finn sikkert andre ting å reparere også.

Vi har prata mykje i kveld, Rasmus var her no i mai månad også-  Kva vi skal reparere i morgon veit eg ikkje.. 


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 19.september

  Klokka er no17.45, temperaturen ute er + 20 grader og vi har hatt ein fin sommardag i dag igjen. Eg var på trening som vanleg om torsdagar...