onsdag, juli 31, 2024

Dagbok 2024: 31.juli

 

                                 Eg fekk det ikkje heilt fint, men betre enn på bildet.


Klokka er no 18.46, temperaturen ute er ca + 18. Det hadde regna sist natt, men det har vore opplett i heile dag.Og litt sol innimellom.

I dag hadde eg lagt opp til ein arbeidsdag, eg bytta på senga mi og vaska sengetøyet, mens eg hadde ut alle teppa på soverommet og datarommet og vaska golva. Det var for så vidt ikkje så krevande.

Men så begynte eg å rydde i den kråa på altanen der eføyen hadde vore. Då måtte eg til både med vatn og såpe, skurekost og kniv. Heilt ferdig blei eg ikkje, men eg får ta det att ein annan dag. Så vil Einar komme neste veke, og kanskje spe på med litt maling. Det er han som er malermester her i huset. Då eg var så å seie ferdig på altanen, var det nokon som ropa på meg frå tunet. 

Det var Margrete som kom på besøk, og det var no veldig kjekt, ho hadde med seg gode kjeks så det var berre å koke kaffi. Vi avtalte å reise til Eid onsdag i neste veke om det passa for Bodil då.

Eg har allereie to avtalar for komande veke, for eg skal treffe tidlegare kollegaer på Rjåneset på mandag.Ragnhild plukkar meg opp, så eg slepp å køyre sjølv.

Solveig ville komme innover i slutten av veka. JHo likar å handle klede på ein butikk her.

Etter at Margrete hadde fare, kokte eg meir kaffi og "inviterte" Marit ned ein tur. Så i dag har eg fått prata nok. Men eg har ikkje vore på Vernet, og eg trur ikkje eg vil gå no.


Plommetreet har 1000 plommer, men det spørs kor mange vi får ete. Mange greiner er brotne og treet er ikkje heilt i form.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 19.september

  Klokka er no17.45, temperaturen ute er + 20 grader og vi har hatt ein fin sommardag i dag igjen. Eg var på trening som vanleg om torsdagar...