onsdag, juli 17, 2024

Dagbok 2024: 17.juli

                                            Dagens utfordring: 43 trinn i bra fart!

Klokka er no 16.24, og det er kanskje litt tidleg å oppsummere dagen, men eg sat no her med maskina framføre meg,så då kan eg like godt skrive.

Det er + 18 grader ute, det er opplett, men sola kjem ikkje gjennom skodda sjølv om ho prøver på det, det er heilt merkeleg med denne skodda i år, ho kjem igjen og igjen og tek frå oss sola.

I dag hadde eg ikkje slik arbeidslyst som eg oftast har. Eg starta med å gå ein tur på Vernet, men eg var trøtt i føtene før eg begynte å gå. Men eg gjekk, sat litt på kvar benk. Då eg kom hem følte eg meg ikkje så gira på noko, men eg tok meg litt mat og så gjekk eg ut for å gjere det eg hadde tenkt i dag. Eg klipte plenen rundt huset, med oppsamlar, så begynte eg på Skråninga utan oppsamlar, og fullførte på ein måte. Meste av tida brukte eg på å rydde borte ved bingane. Der reiv eg opp skvallerkål og anna til den store gullmedalje, eg klipte med saks rundt bærbuskene etc. Eg var lei før eg var ferdig, men kan ta att arbeidet ein annan dag. Eg må kanskje rake skråninga for at det skal sjå skikkeleg ut. Eg jobba ute i ca3 timar-og det held vel for ein pensjonist?

No skal eg sjå om eg finn noko godt som eg kan ha til middag. Det er ikkje kvar dag eg lagar middag - men somme dagar må eg ta meg saman og lage noko skikkeleg.

Desse sommardagane går så fort, og plutseleg er sommaren forbi , eg tenkjer på det kvar gong eg skriv datoen på bloggen. Men heldigvis har eg ferie heile året.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 19.september

  Klokka er no17.45, temperaturen ute er + 20 grader og vi har hatt ein fin sommardag i dag igjen. Eg var på trening som vanleg om torsdagar...