torsdag, mai 30, 2024

Dagbok 2024: 30.mai


 Klokka er no 18.48. temperaturen ute er + 19 grader C. Det har vore fint i dag,opplett men ikkje myke sol. Eg følte at eg hadde fridag i dag, sidan eg ikkje skulle på trening. Men eg stod no opp til vanleg tid. Eg shina meg litt opp ,for Marit og eg skulle på butikken i lag.

EG hadde ein lang prat med bodil i telefonen. Men telefonen min er ikkje i orden ,trur eg, det var vanskeleg å høyre, men det er vel eg som ikkje kan å bruke den.Når Amanda får litt fri så kan kanskje ho sjå litt på den.

Eg lurte på om eg skulle gå på vernet i dag, eller om eg skulle gjere ein innsats i hagen. Det blei Vernet, det var fint å gå der i dag og eg sat liytt på kvar benk i dag også. Då eg kom heim att laga eg meg ein slgs middag før eg gjekk ut o begynte å rydde i hagen. Der eg rydda i dag har eg rydda før i vår, men skvallerkålen kjem fort att. Eg  tok eit bilde av resultatet, men har ikkje fått det inn på bloggen enne. Bildet over tok eg på Vernet i dag.I morgon er det siste dagen i mai, ein mai månad som vi knapt har sett maken til. Det er nesten som om vi har hatt ein ein heil sommar .

                                                   Her rydda eg, luka ugras m.m.




Ingen kommentarer:

  Klokka er no 16.35, temperaturen ute er +19-20 grader C, det er heilt utruleg å få det så varmt rett etter at snøen låg langt ned i fjells...