mandag, april 22, 2024

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på PC-en og begynne på nytt. Så får eg sjå korleis det går. Desse to bilda har eg tatt i dag då eg gjekk på Vernet før middag. Som de ser er det ikkje strålande ver i dag, men skya og opp-lett. Førre veka fekk eg gjort nokså mykje her heime, og veka der før også,  no har eg ikkje lyst å gjere noko i det heile tatt, men det er vel ein overgang. Viss sola kjem att, får eg vel energien igjen, får eg håpe.
Det er nokså overskya ute og på PCen min står det: Snø/is advarsel. Det er + 8 grader ute no. Så vi har visst noko å sjå fram til. No har eg ikkje vore nokon stad på fleire dagar, men i morgon blir det trening, så då kjem eg meg ut. Onsdag skal det vere pensjonistmøte på Rjåneset, og det kan no bli litt spennande. Eg har ikkje vore der ute sidan eg var med Nils og såg etter båten. Eg trur eg tek bussen ut, så slepp eg å køyre.


Eg har eit problem med at eg vaknar altfor tidleg om morgonen, eg prøver å sovne igjen, men det blir ikkje skikkeleg søvn. Eg står som regel tidleg opp, men blir trøtt etter middagen og har lett for å sovne i stolen når eg skal sjå TV. Slik var det i dag også, men heldigvis hadde eg kome meg ut og gå ein tur på Vernet tidleg på føremiddagen,
Då eg kom heim sette eg meg til å prøve å få legge bilde inn på maskina. Det enda med at eg prøvde å slette alle bilda, men eg tru dei ligg ein eller annan stad på maskina. Dei to bilda som er her på bloggen, er i alle fall tatt i dag. Når eg går tur på Vernet følgjer eg med det som skjer i naturen og kor langt våren er komen. Lerketrea er begynt å bli grøne, men ikkje bjørkene. Eg var ein tur ned på plenen i dag og då såg eg at det var på tide å begynne å ta opp løvetannrøter, for dei er det flust av. Eg var ned og henta den tredje og siste av thuja-vedsekkene, så eg fekk fyrt godt i omnen. Eg har gjort lite og ingen ting i dag, men er får vel igjen arbeidslysta om ikkje altfor lenge. I morgon skal eg på trening i alle fall.



 

Ingen kommentarer:

Dagbok 20 24: 3.mai

 Klokka er no18.30, temperaturen ute er + 20 grader. Det har vore ein strålande dag, med sol frå klar himmel. Eg har vore her åleine heile d...