fredag, mars 08, 2024

Dagbok 2024: 8.mars_Den internasjonale kvinnedagen

 

Dette bildet er frå Straumshamn, der Margrete bur. Dei to båtane Ask og Birk skal fraktast til Eid.


Klokka er no16.30 , temperaturen ute er +7 grader og det er sol. Det er så utruleg fint ute no, men det er enno litt kaldt. Då eg stod opp i dag morgon var det rim på alle markane, men så kom sola.

Eg har ikkje jobba ute i dag, men eg har styrt på inne; vaska, støvsuga, rydda osb. Fekk ha ut teppet på datarommet også i dag. Eg likar godt den nye støvsugaren, for den er lett-og så kan eg gå oppreist. Eg har gjort ein del husarbeid i det siste, for når våren kjem for alvor, vil eg helst jobbe ute. Eg har ikkje laga middag enno i dag, men eg lagar kanskje litt til kvelds.

Etter at eg hadde ete litt, tok eg ein tur på Vernet. Det er litt irriterande å ikkje få ta bilde, men i dag hadde eg ikkje straum på telefonen ein gong. Eg sat ei stund på kvar benk der oppe  i dag, ikkje fordi eg trong kvile, men eg ville vere ute i sola så lenge som muleg. Eg synest ikkje det er varmt nok å sitte på altanen enno. 

Det er vel for tidleg til mykje av hagearbeidet også, det er mykje å ta att- for hausten kom så brått i fjor at mykje vart halvgjort. Til døms har eine riva lege under epletreet heile vinteren. Og den fine raude greipa mi har stått nede i komposten-sidan eg heldt på å flytte kompostjord dit bort som vi tok vekk "thuja-hekken". Eg veit ikkje kor godt eg greier å spade i år, når eg ikkje har 2 friske hender. Men her er no ryddigare på tomta i år enn i fjor, sjølv om eg har ein haug med greiner og kvistar som har lege under altanen sidan i fjor sommar. Eg får vel ta fram motorsaga- eller kanskje ikkje.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 9.mai : Kristi himmelfartsdag

Klokka er no16.47 , temperaturen ute er +10 grader, det har regna og  blése i heile dag; det var ikkje slik eg hadde tenkt at den ekstra fri...