torsdag, desember 07, 2023

Dagbok 2023: 7.desember.


                                             Utsikt mot vest klokka 15.30

Klokka er no 15.40, temperaturen er 0 grader, det er opplett, men ikkje sol-ikkje her i alle fall. Veret er fint for såvidt, og ikkje så fryktelig kaldt lenger. Men eg har ein mistanke om at når det blir mindre kaldt kan det kome meir snø, og det ønsker eg ikkje. Men det er no ikkje eg som bestemmer.

I dag har vi vore på trening, Marit og eg, og det var no kjekt på ein måte. Eg var litt spent på korleis det ville vere med høgre hofta når eg skulle til å trene. Det vart både og, det gjekk bra å trene, men så vart det låkt etterpå, då kunne eg nesten ikkje gå, så eg måtte ta det litt forsiktig.

Marit og eg hadde avtalt å handle i dag, og vi starta på apoteket, der eg vart fort ferdig. Etterpå var vi på Europris og handla litt der begge to. Siste stopp var KIWI der vi handla ganske mykje begge to, så bagasjerommet på bilen vart nesten fullt.

Heile tida mens vi handla var foten min bra, men då eg sette meg ned ei lita stund og så reiste meg opp att, då kjende eg det godt, og eg kjenner at det er i hofteleddet, der kula er. Men så lenge eg er såpass  så bryr eg meg ikkje om det.

Eg laga skikkeleg middag til meg sjølv og no er dagen snart omme. Det blir nok ikkje gjort så mykje meir i dag, men eg kan no strikke i alle fall for eg kjøpte litt garn på Europris. Eg må ta meg saman å fare til Volda ein dag, det har eg sagt lenge, men no berre MÅ eg. 

Elles skjer det ikkje mykje her og det er no i grunnen bra. Eg vart nesten sjokka i dag då eg begynte å tenke på at det er fredag i morgon-igjen! Det er snart berre fredagar i veka. Eg sankar å gå tur på Vernet, men eg har halde meg litt roleg på grunn av hofta. No skal eg prøve å rydde litt for her er rot alle plassar, dvs. jule-pynt etc. Ein kan ikkje bruke alt, men så får eg meg ikkje til å kaste så mykje heller-men eg må vel det. Den beste måten å fjerne rot på er å brenne det opp i omnen, så er ein sikker på at det ikkje dukkar opp igjen. Men det er litt brutalt også.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...