tirsdag, august 15, 2023

Dagbok 2023:15.august

Blomsten på grava ein ein begonia.Eg vart tipsa av ei eg kjenner om at desse blostrane eigna seg godt på graver fordi dei toler regnet så godt
 
Klokka er no 18.02, temperaturen ute er +18 grader, det har vore overskya, men fint i dag, men no begynte det å regne litt. Somme dagar går eg her heilt åleine og snakkar ikkje med eit menneske på heile dagen, så då får eg vel seie at dagen i dag har vore annleis. Det begynte med at vi var på trening og det er no sosialt. Etterpå skulle eg på ALTI og kjøpe medisin på resept- Då eg var hos legen 1,august avtalte vi at ho skulle fornye reseptane mine. Men då eg kom på apoteket i dag fekk eg ikkje det eg skulle ha, så eg måtte innom legesenteret og be dei seie ifrå til legen min, så får eg forhåpentlegvis tablettane i morgon. Det er slike som eg skal ta kvar dag.

På heimvegen stakk eg bortom Askjellhaugen og såg til grava. Der såg det bra ut,  der skulle vore klipt litt, men eg hadde ikkje saks med. Der var ein ung mann som dreiv og klipte greiner av dei høge smale trea, eg veit ikkje kva tresorten heiter, men eg fekk litt informasjon om kvifor har klipte bort greinene m.m.

Mens eg likevel var i farten tok eg ein runde på Vrnet. Der trefte eg Lisbet som eg kjenner gogt, og vi sette oss på ein benk og prata. Men så kom der to eldre damer som kjende oss og eg kjende dei også utan at eg kan seie kva dei heiter. Det er heilt håplaust for meg å halde greie på alle eg kjenner eller kjende

Eg for rett heim att utan å handle på vegen, og der leita eg til eg fann både hovudrett og dessert til middagen. Ein finn litt av kvart i frysarane om ein leitar, eg fann kjøttkaker, poteter, grønsaker m.m.- og så fann eg også ingrediensar til riskrem og raud saus. Etter måltidet , etter ei lita pause, gjekk eg ut i hagen og klipte rundt diverse busker, men eg vart ikkje ferdig før regnet kom.Men arbeidet spring ikkje frå meg.



                           Det er lite vatn i bassenget ved Vernet no

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...