søndag, februar 19, 2023

Dagbok2023: 19 februar

 

Klokka er no16. 40, temperaturen ute er 0 grader; det har vore opplett i dag med ein del sol, men også skyer.

På føremiddagen styrte eg litt med husarbeid og strikking, til det leid på, men då gjekk eg tur på Vernet. Der trefte eg fleire av naboane som også var ute og lufta seg. Eg hadde avtale med Marit at eg skulle komme opp til henne i dag  klokka 14, så då gjekk eg sjølvsagt opp. Der fekk eg kaffi og fastelavensbollar med krem, så det vart nokre kaloriar i dag også. Vi hadde som vanleg noko å prate om.

Komande veke har vi vinterferie frå treninga, men onsdag er det spansk-undervisning på føremiddagen og pensjonist-årsmøte på ettermiddagen, så då er det litt å styre med.

No skal eg sjå om eg finn noko godt i frysaren min som eg kan ha til middag, eg kan ikkje leve berre av krem og kaker, trur eg.




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...