torsdag, januar 19, 2023

Dagbok 2023: 19.januar


 Klokka er no 12.07, temperaturen ute er minus 3 grader, og det er nesten heilt klårt på himmelen. Eg var litt spent på om det hadde snødd i natt då eg stod opp, men der hadde ikkje kome meir enn det som var. Meininga var at eg skulle køyre til treninga i dag og eg hadde ikkje lyst å moke. Eg kunne ha spart meg for den grublinga for på telefonen låg det melding frå fysioterapeuten at ho måtte vere heime i dag på grunn av sjukdom i heimen.

Eg plar sjå litt av serien min før eg fer på trening, men i dag kunne eg sjå heile episoden....trudde eg. Men eg kom meg ikkje inn på maskina på rette staden same kor eg bala, drog ut ledninga fleire gonger, men ikkje tale om at eg kom meg inn. 

Ja, men så kunne eg lese ferdig boka som eg har hatt til sengelektyre ei stund. Og det gjorde eg. Men før eg sende bod til Helge, ville eg prøve TV-en ein gong til, det var like håplaust, heilt til der kom opp ei adreesse til PC-en, og då greidde eg å komme inn att på TV-en. Når eg tenker meg om har det samme skjedd før. Då fekk eg endeleg sett serien min,- eg strikkar sjølvsagt heile tida langsmed så det er ikkje slik at eg berre sit og latar meg. DET skulle ta seg ut. Men eg vart litt forsinka, for eg skulle dusje og vaske håret i dag. Men no har eg fått gjort det også. 

Eg har planer om å gå eit tur i fineveret. I dag hadde eg sol i stova ei stund rundt klokka 11. Det er fjella som bestemmer kven som får sol, og kven som må vere utan. Då vi budde på Melle fekk vi ikkje sol før langt utpå våren, her får vi sola att i desse dagar.

Det er litt tidleg å oppsummere dagen, men eg kan no skrive meir seinare viss det skjer noko.

Fonnavegen

No har eg vore ute og gått tur i over ein time. Eg gjekk opp Storebakken, ned Fonnavegen,og ut Olavsgata. Då var der sol i nedste delen av Storebakken og på VERNET. Viss det blir samme veret i morgon, kan eg gå på Vernet og sole meg. Grunnen til at eg ikkje fekk ta bilde der, var at telefonen var tom for straum.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...