onsdag, januar 18, 2023

Dagbok 2023: 18.januar

                                                   Lyngvegen

Klokka er no15.40, temperaturen ute er + 1grad og det snøar. Eg kom nettopp inn frå dagens trimtur, rimeleg våt i håret. Eg gjekk samme runda som i går, og det tok mindre enn ein time,  då må ein hugse at eg går i piggsko og då går eg ikkje fort-Same om eg ikkje likar snø, så synest eg det er godt at det ikkje er så kaldt. Eg håper berre at eg kjem meg ut med bilen i morgon, for eg skal køyre til treninga.

Føremiddagen i dag gjekk veldig fort. Etter at eg hadde gjort unna morgonstellet, sett serien min og fyrt godt i omnen, kom Marit ned til føremiddagskaffi og litt kaker. Det var så lenge sidan ho hadde vore her,  ikkje før i år, trur eg. Og vi har ikkje fått prata så mykje til denne tid -før i dag altså. Elles har det ikkje hendt så mykje her hos oss, men når ein set seg til å sjå og høyre kva som skjer- på TV, då kan ein rett og slett bli skræmde. Eg orkar snart ikkje å høyre om krigen i Ukraina, ein kan få angst av mindre-

I dag fyller Håkon, den yngste av gutane på Hareid, 29 år. Han vart fødd i OL-året 1994 .Eg har no gratulert han fleire stader, men kan no gjere der her også.


Gratulerer med dagen, Håkon!

 

Starevegen

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...