tirsdag, januar 17, 2023

Dagbok 2023: 17.januar


 Klokka er no 17.oo Temperaturen ute er minus 3 grader og det klårnar meir og meir opp. Tidlegare i dag var det mildare og meir skya.Hadde det vore klårt så hadde vi sett heile sola her heime i dag.

I dag var det trening igjen og min tur å køyre. Etter treninga var eg innom Europris og kjøpte meir garn, Då eg kom heim bytte eg over til piggsko og gjekk ein tur mens eg var godt påkledd, Eg har funne ut at viss eg ventar litt med å fyre i omnen, så går det litt mindre ved-ergo er det lurt å gå tur først. Varmepumpa er på heile døgnet så her er aldri iskaldt. Det blir mykje til at eg sit framfor TVen og strikkar, og dei siste dagane har eg hatt litt proplem med å finne fram til rette programma,eg har måtta ta ut stikk-kontakten fleire gonger, men no trur eg at eg har lært litt. 

Til middag i dag tok eg ei skål med risgraut som eg hadde ståande. Eg vart kjempemett og då blir eg søvnig. Eg var nesten sovna då telefonen ringde. Samme nummer som i går. Eg tek ikkje telefonen viss eg ikkje veit kven som ringer, så eg måtte undersøke. Ikkje uventa var det nokon som hadde noko å selje, nemleg utelampar. Ja, ein må vere forsiktig med kva ein ønsker seg på FB.

På telefonen har eg ei dame som driv og "spår" meg og vil gi meg gode råd, ho har eit namn også(Det skal eg ta å sjekke opp) og så står deg under:RING meg!

EG har skrive tilbake at eg kjem ikkje til å ringe henne, og viss ho ikkje held opp , skal eg melde henne. Men der var melding i dag også.

Eg er litt irritert på meg sjølv at eg ikkje får gjort noko. I fjor på denne tid hadde eg vaska alle veggane på stova-til dømes. I år har eg gjort ingenting. Men så sat eg og tenkte litt. At no er det verken snø eller regn i lufta, så no kunne eg hatt ut teppa og vaska på soverommet, og så gjorde eg det. Eg er ikkkje så flink å vaske golv lenger, det er ryggen som plagar meg , men det går fort over når eg kviler litt. Teppa får lufte seg mens eg skriv, og så skal eg ta dei inn før det blir mørkt- I morgon har Håkon fødselsdag-han vart fødd i OL-året 1994.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...