torsdag, januar 12, 2023

Dagbok 2023: 12.januar

Eg slapp å moke altanen denne gongen.


Alle bilda er tatt ca. 14.30.


Klokka er no17.25, temperaturen ute er + 3grader C og det er opplett. Tidlegare i dag regna det visst aldri så lite. I dag var vi på trening og det var Marit sin tur å køyre. På heimvegen stoppa vi og handla litt på KIWI. 
Eg hadde tenkt å gå tur i dag, men først måtte eg få eld i omnen, lage litt mat, sette på tørketrommelen etc.etc. Det tok si tid alt, og eg hadde litt strev med å få eld i omnen. Og då eg endeleg hadde fått meg litt mat, vart eg så trøtt at eg sette meg inn og såg TV, då måtte eg ha litt kaffi etter kvart for å halde meg vaken.
Og brått var det mørkt ute og det blei ingen tur, men då eg gjekk ut i garasjen for å hente noko møtte eg naboane som eg ikkje har sett sidan før jul. Eg får heller ta ein tur i morgon, etter fredagsvasken. No nærmar det seg at kleda i trommelen er tørre, så er det kanskje noko som må strykast.-Ja, slik går no dagane, det er alltid noko å gjere for den som vil. I dag har eg leita febrilsk etter noko som eg hugsar at eg la på ein LUR plass. Ja, det kjem vel fram ein dag.....

 

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...