fredag, november 18, 2022

Dagbok 2022: 18.november




                                   Himmelen i aust klokka 8.15 i dag

No er klokka 16.00, temperaturen ute er + 2 grader C. Det har vore ein nydeleg dag hittil, sola har skine, men der har vore og er kaldt no. Sola ser vi mindre og mindre til her nede , men i fjella  kan vi sjå den til klokka er nesten 16.

                                                                 Klokka 15.30
Eg vakna klokka 7 i dag, men låg og høyrde lydbok til klokka var ca 8. I dag var eg på det beste eg har vore på lenge, eg har ikkje tatt ein einaste smertestillande hittil i dag, for eg har ikkje hatt behov for det.

I dag er det fredag og vaskedag. Eg plar alltid vaske kjøkken og bad , men i dag fekk eg tatt soverommet også, sidan det var råd å henge ut golvteppa.Men elles fekk eg ikkje gjort noko meir. 

Neste veke begynner opptrappinga til jul, neste søndag den 27. nov. er det første søndag i advent. Eg likar best å pynte litt etter litt før jul, for no må jula ut så fort etterpå. Før i tida begynte jula på julaftan og varte langt ut i januar/februar. 

Til middag i dag steikte eg nokre pannekaker til meg sjølv. Eg hadde så mykje egg som eg hadde kjøpt inn, at eg måtte bruke dei. Eg er ikkje så glad i å ete egg, så eg prøver å kamuflere dei, egg er ei god kjelde til protein.

Elles så har eg ikkje gjort så mykje i dag, og eg hadde tenkt å gå tur i fineveret, men då eg var klar til det, var sola borte her nede og det var isande kaldt. Eg har no fyrt godt i omnen i dag, og det blir vel å ta fram strikketøyet snart.

Eg prøver å sjå litt på spanskleksa innimellom, men då må eg sitte her med datamaskina for det meste. Eg brukar mykje "Goole translate" og så er der spanskkurs på You tube som vi jobbar med. No har eg hatt meg ei stund med avisa og kaffikoppen, så blir det vel TV og spøt resten av dagen /kvelden. Som de ser har det ikkje hendt så mykje i dag, og det kan no vere like godt.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...