onsdag, oktober 12, 2022

Dagbok 2022: 12.oktober


 Klokka er no 17.07, det er overskya og litt regn av og til, men lange bolkar med opplett. Temperaturen er + 11grader, så det er ikkje så kaldt i dag.

Brubakk kom tidleg i dag, men eg var oppe og ferdig både på badet og med frokosten. Som de ser av bildet har han fått av bordkledninga i dag, Han fann mange kvistar heilt opp til loftet, truleg er det restar frå den tida vi hadde slyngplantar på støttene. No er det ikkje så lenge før han blir ferdig, berre det ikkje kjem snø. Det er snø på dei høgste fjelltoppane, men her nede er det mildare enn det har vore siste dagane. 

I dag var det spanskkurs, og nesten ingen kunne leksa si. Eg ante ikkje at vi hadde så mykje lekse, for Eli hadde berre lagt den ut på FB-sida til Spansk-elevane, og eg hadde ikkje sjekka der. Det samme var visst tilfelle med dei andre. Vi fekk ein ny elev i dag, ei som kan mykje frå før.

Eg har begynt å leite fram og koke diverse som vi skal ha til ballen på fredag, men eg er redd for at det ikkje er så mange som kjem-dvs.kan kome. Men alle som kan er hjarteleg velkomne. Eg handla litt på heimvegen i dag, så slepp er i morgon.

I dag hadde eg att suppe frå i går, så det var no lettvint. Etter at eg hadde ete etc. tok eg ein tur på Vernet. No er Brubakk reist, og eg trur eg skal ut og klippe litt meir der eg var i går, det stod att nokre høge toppar. No har eg snart nok til å fare på VØR med, og då tek eg med ein det boss som følgjer med bygnings-material til dømes mykje plast. Pappkassene brukar eg til kveikje i omnen.

I går kveld vart eg litt "Skremt", plata inne i omnen datt ned, det har den gjort før også, eg har greidd å få den på plass sjølv,men då må omnen vere kald. Eg venta til i dag morgon, og etter litt plunder fekk eg det til. Eg fyrer framleis med veden som eg kløyvde i sommar. Men eg brukar varmepumpa litt også.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...