fredag, august 12, 2022

Bok nr.26 - 2022: FRED


 Eg har aldri lese noko særleg av Arne Garborg. Synest å hugse at vi var borte i "Bondestudentar" på gymnas. Eg var 16 år då, og altfor ung til å bli interessert i dei gamle forfattarane. Songane/dikta frå Haugrussa kjenner eg sjølvsagt.

Sist vår kåserte både Eli og Terje Kjøde om denne diktaren- på pensjonistmøte, og då Margrete skulle på tur til Jæren m.a. fann eg fram ein artikkel som eg hadde lese i "Familien"- om Arne Garborg - og gav henne.

Etter turen skreiv ho så fint om boka "FRED" at eg måtte lese den på Storytel, og akkurat no slutta eg av.

Det er ei fabelaktig bok, ikkje mindre enn det. 

Og så er det opplesaren- eg har ikkje ord! Han er heilt unik- Han les på dialekt på ein måte, men uttaler alle ord etter den gamle skrivemåten. Og syng når det er aktuelt. Mange ord er sikkert ukjende for yngre folk- men ikkje for meg. Dette er det mest gripande eg har lese på år og dag. ANBEFALT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...