søndag, juni 26, 2022

Dagbok - 2022- 26.juni

 



Klokka er no 19.22, teperaturen er no + 24 grader C, tidlegare i deg var det + 28 grader. Det er nokså skya no, men tidlegare i dag var det sol. 

Denne dagen har gått fort, utan at det har hendt så mykje. Eg var ikkje oppe i gryotta i dag, men låg og slappa av litt før eg steig fram. Etter frokosten vart eg sittande å sjå litt nyheiter og så såg eg sørgegudstenesta frå Oslo domkyrkje.

Eg var ute ei stund og reinska litt ugras frå garasjebeddet og frå beddet nedanfor garasjen. Der var det veldig tørt, men eg har ikkje vatna i dag, for eg trudde det kom ei byge, slik som i går.

Ein av grunnane til at eg har vore så lite i aktivitet i dag er at eg har vore dårleg i venstrefoten. Eg sat mykje i ro i går, og i dag, det beste for foten er å vere i bevegelse, men då må ein vere villig til å ha det vondt ei stund først. 

Då klokka nærma seg 15 gjekk eg inn og laga meg ein fabelaktig middag; kryddersild, poteter, kålstuing m.m. Etterpå la eg meg ut på altanen med lydbok. Eg meiner at eg sovna litt, men då eg sjekka lydboka hadde eg fått med det aller meste. Då eg kom inn att las eg ferdig boka.

Even har jobba litt på taket i dag også, han må nytte høvet så lenge det er opplett.

For morgondagen har eg ikkje lagt planer, men det er no ei veke sidan eg klipte plen, så vi får sjå kva det blir til. Må vel snart ein tur bort på VØR igjen.

No har det vore Dagsnytt som eg får ta å sjå i etterkant, det er no ikkje problem.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...