lørdag, juni 25, 2022

Dagbok- 2022: 25.juni


 Klokka er no 19.48, temperaturen ute er + 22 grader Cog det har vore ein fin og varm dag.

Eg kom nettopp att frå Hareid, der eg har vore mesteparten av dagen. Øystein fylte 60 år den 22.juni, men feiringa var i dag. 

Eg stod opp til vanleg tid, og laga  dessert som eg hadde med meg til festen, i tillegg til ei ostekake. Det var mitt bidrag.

Margrete kom innom og plukka meg opp på veg utover. Broren til Øystein kom med kone, døtrer og to barnebarn. Systra var der med mann, dotter, svigerson og eitt barnebarn. Så vi var bortimot fulltallige. Alle fire barna til Solveig og Øystein var der, Olaug med sambuar, Håkon med einaste barnebarnet til Solveig og Øysten, Amund.

Det var berre eg frå min generasjon.Eg er den einaste som er att.

Før var vi relativt ofte i lag med slekta til Øystein. Det var barnedåpar, konfirmasjonar m.m. No var det lenge sidan sist, og det var veldig kjekt å treffe alle igjen.

Det var dekt på kjøkkenbordet og eit langbord i stova. Det var ståande buffet men mykje god mat, det var ikkje råd å smake på alt. Desserten var karamellpudding som Solveig hadde laga , pluss det som eg hadde med.

Det var så fint vêr og varmt at vi kunne sitte ute. Dei har kjøpt nokre lettvinte bord som dei kan slå opp og ned. Uteplassen deira er heilt skjerma av hekk og store tre, så det er nesten som eit rom. Etter ei stund fekk vi kaffi og kaker som vi åt ute. Tre små gutar og ei litt større jente hadde god tumleplass. 

Akkurat på den tida vi begynte å tenke på heimvegen kom dei første regndropane.

Då vi kom tilbake til Ørsta skein sola her, men det var vått på vegane.

Takk til Solveig og Øystein for ein fin og koseleg dag.

Og takk til Margrete for transporten.


Øystein har laga til ei lita hes, og hesja gras oppi den. Margrete poserer på kommando.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...