onsdag, juni 22, 2022

Dagbok 2022: 22.juni


 Klokka er no 18.24, temperaturen ute er + 15 grader C. Det har vore opplett i dag. Eg var på veg til ein tur på Vernet, men snudde heim att for det var vind og svarte skyer, så eg var redd det skulle komme regn ned i det nyfriserte håret mitt.
Opp Storebakken.


I dag har eg med handa på hjartet ikkje gjort nokon ting verken i hus eller hage- eller i alle fall veldig lite. Eg skulle til frisør kl. 12.30 så eg kunne ikkje sette i gang noko storarbeid. Det var ein stor dag i dag, nesten som då Harald Hårfagre miste lokkane sine; for eg hadde ikkje klipt meg sidan før jul. Dessutan skulle eg til ny frisør i ny salong. No skal det seiast at det vart ikkje klipt så mykje , for eg ville ikkje ha gutteklipp denne gongen. Eg har hatt det lenge, så eg ville prøve noko nytt. Men frisøren sa at eg kunne komme att viss ho skulle ta bort meir.



Eg handla på heimvegen i dag også, det er alltid noko eg treng, og når eg først er på butikken så ser eg diverse som er kjekt å ha.

I dag kjøpte eg ingredienser til ein av favoritt-rettane mine: Grønnsaksalat med fetaost. Det blir eg aldri lei av, men kan ikkje ete det for ofte.

Eg inviterte Marit på is og kaffi etterpå, slik at ho skulle vurdere den nye sveisen min. Og ho var fornøgd, så langt, men det kjem an på korleis den blir når eg skal vaske og stelle håret sjølv, det er ikkje så kort som eg er vand til å ha det.

I morgon skal vi på trening, men vi har planar om å skulke på tysdag, då skal Marit ein tur på sjukehuset og eg har lova å vere med. Men før den tid skal eg til Hareid på laurdag og feire Øystein sin 60-årsdag. Sjølve dagen er i dag. Det er ingen ende på fødselsdagar  i juni.

             GRATULERER MED 60-ÅRSDAGEN, ØYSTEIN !



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...