lørdag, april 02, 2022

Dagbok 2022: 2.april


 I dag har det snødd litt innimellom, vinteren vil ikkje heilt sleppe taket, men det er no 2 varmegrader ute, så det er håp. "Regn, snø snart" står det på skjermen min. I dag har det vore ein koselig og sosial dag. Einar skulle komme til middag, så mykje av føremiddagen gjekk til matlaging, og det er no berre kjekt. Førre helg hadde eg tenkt at det kom einkvan,  Einar var i Oslo då. Men i dag kom han  med nydelig blomsterbukett. Eg synest eg får blomster ganske ofte, både her og der ifrå-kan ikkje tru at eg har fortent det. 

Då Einar og eg var ferdig med middag og dessert kom Margrete, Amanda og Martin, kjæresten til Amanda. Dei fekk berre kaffi og gulrotkake. Men vi drakk kaffi og prata til dei måtte fare. No har eg rydda litt, vaska opp litt og sett på oppvaskmaskina-
Eg gløymde å seie :"God helg" i går men så får eg håpe at det gjekk bra og at resten av helgabblir bra. Eg har ingen planar for morgondagen, men eg finn alltid på noko. Skulle berre ønske vi fekk finare og varmare ver. 



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mai

Klokka er no 17.56 , ute er det overskya, opplett hittil og berre +16 grader, det var litt av ein overgang, og eg likar det ikkje. Og no er ...